You are responsible for your own happiness.

Tumblr_lbrp5vblo41qaefeto1_500_large
we♥it.com


En kortkort dag i skolan med bara två lektioner. Lite småtråkigt, men nåja. Efter skolan blev det två timmars FE med V.P. Vi håller på att skriva uppsatsen om vårt besök på Clarion Hotel och det går väl.. sådär. Inte jättebra, men det går! Vi har kommit en liten bit nu, men vi har fortfarande väldigt mycket kvar. Så vi måste verkligen ta tag i det.

Av två timmars plugg och lite flum så avbröt vi och jag träffade tjejerna för att köpa en liten julklapp till C.E - vår gamla mentor. Ja, så imorgon blir det julfika hos henne efter skolan! Massa.. ehm.. lussekatter? ^^ Åhh, fett goott! Ska proppa i mig så mycket jag kan för jag lär bli ashungrig efter skolan! Är alltid det.. -.-'

Så min underbara kompis Kameran kommer också få komma med på lite julfika och föda sina små underbara barn Foton! :) Så vi får se hur det blir! Spännande? Jaa.. lite ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0