You can erase someone from your mind. Getting them out of your heart is another story.


Har påbörjat en ny taiwanesisk serie som jag håller på att nörda sönder. Serier är fan ett beroende. Så fort jag påbörjar en vill jag bara se och se och se och se.. Lite jobbigt kanske, men otroligt avslappande :) Men nu ska jag sluta kolla på den för idag för ska ta tag i plugget nu. Måste plugga drama, göra lite matte och så engelskan. Jobbade inget i skolan så bäst att göra lite så man inte halkar efter. Och så träningen.. Har slarvat lite nu och det känns inte så bra.. Så måste få igång det igen. Har också passat på att måla om mina turkos naglar till snygga geopard. Visar bilder imorgon, om det blir en bra bild vill säga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0