You'ar only young once, so be bad, break the rules, get caught & make it count.

Tumblr_lbdw48meml1qcitcgo1_500_large
we♥it.com


Att gå runt i stan med fetaste väskan på axel är fan inte skönt. Sen har man ju också vinterjackan på sig för att man fryser så himla lätt. Fyfan, det är bara jobbigt. Funderar på att använda skinnjackan och kappan igen, men är så rädd att jag kommer att frysa häcken av mig sen. Ja, extramt kallblodad är jag.

Bajs idrott. Hade prov idag i kondition och övade som fan, ändå så gjorde jag fel. Fuckit. Känner på mig att jag kommer på minst 5 fel eller nåt, jag sväär! Damnit då. Men kan bara jobba upp det för jag kommer ändå ha idrott i tre terminer till så varför stressa för? ;) Däremot gick det bättre på FE. ^^ Kommer ha MVG om jag får minst VG på vår projekt nu som vi kommer att påbörja nästa vecka. Skönt det! :) Matte klarade jag mig också på, men nöjd var jag ändå inte med testet.

Nu vill jag bara slappna av med lite träning och filmtittande. Ska youtuba lite nu och börja läsa om olika systemkameror. Ska ju köpa en så småningom! :) Fandå, nu vet jag inte vart jag har lagt mitt läppsyl som jag är addicted to.

EDIT: HITTA DEEN!!

Kommentarer
Postat av: MK*

sv: minns inte riktigt men kolla runt på ebay för dessa va ganska dyra : )

2010-11-12 @ 19:09:11
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: MK*

sv: du kan köpa dom i din närmaste ÅHELNS affär och antagligen KICKS :)

2010-11-12 @ 21:03:16
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0