And they act like they like you and then they just ignore you.

Tumblr_laciv3okcb1qcg4f2o1_500_large

we♥it.com - Brist på bilder..

Blev en liten utgång med P.H, M.T och J.P till centrum där vi snackade massa och träffade på två andra killkompisar och vi snackade ännu mer. Åh, fyfan vad roligt de verkar ha det i deras nya skola. Och ja, de går i samma skola för er som inte förstår det. xD Blev en liten längre pratstund än förväntat, men det gjorde inget. Pappa ville bara att jag inte skulle vara ute och frysa ihjäl, så jag sa till honom att jag var i centrum. Som vanligt sa han att jag kunde tagit med mig pengar och äta på Mcd. Men visste ju liksom inte att vi skulle vara där, men jaja. 

Ojuste! MVG på aidass-modellen på FE!! YES, vad grymma vi är! En stjärna vid kanten och att han vill använda den som en mall och visa för andra klasser som inte fattade den. GRYMMA VI ÄR!! Fyfan, me like it :) Trodde for real att vi inte skulle få MVG, bara VG. Men ser man på, han gillar visst mig (A) HAHHA, nää, men driver. Min mentor är skön ;) Han trollar för oss (A)(A)

Tarzan in my ♥ Jag vet, jag är lite efter med disneyfilmer, men gosh. Den var ju bra! Hahha, så nu fattar jag varför P.H och M.T älskar den filmen. Ska se tvåan också innan jag skriver om den ;) Just to mention it.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0