Be proud of who you are and make it best of it.

Tumblr_laphwjqemq1qch9dho1_500_large
we♥it.com


Min fredagskväll kommer att vara helt lugn och avslappnande är det tänkt. Har precis stigit ut från duschen och sitter här med handduk om huvudet. Ska strax fixa en kopp te och lägga på ansiksmask. Naglarna ska jag också pyssla om lite, det behövs. Klippa, fila och måla om dem. Buhu, short nails once again.. :(

J.D - min klasskamrat - fyfan vad han kan vara jobbig ibland, dock på ett roligt/bra sätt. ^^ Idag när klassen stod och väntade på svenska läraren, som förövrigt jag inte gillar längre, så stod jag typ vid trappuppgången. Där finns det liksom ett galler.. svårt att förklara, men ni får försöka tänka er. Iallafall, står där, helt lugn och vanlig och så kommer han och greppar taget om min fot och knyter fast den vid den nedre gallret! Gissa om jag typ skrek? xD HAHA, skrek så högt att svenska läraren hörde det att hon blev skiiitarg att hon blev uppkäftiga mot hela klassen. Fyfan, har aldrig sett henne sådär arg. Det blev nästan lite läskigt att se henne så. :S Men whataheck! Låt oss vara tonåringar/ungdomar. :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0