Heal me so I can be normal and whole again.

Tumblr_lb05hzq3yt1qbuhado1_500_large
we♥it.com

SH-provet är finally över och jag kan pusta ut! Alltså provet var inte så där jättesvårt, utan mer krånglig. Otroligt mycket att skriva, har ingen aning om hur det gick för mig. Kändes inte så säkert säger jag bara, men gjorde absolut mitt bästa. Satsa 110%!

Imorgon är det FE-förhör som gäller och jag vill ha MVG på den. Sen är det också gympa och jag funderar skarpt på att skippa det den här gången. Orkar inte ta med mig kläder, dessutom så orkar jag inte byta om.. Om jag göra det så missar jag ju bara en gympalektion och det borde inte skada, right? Men jag vet inte.. Alltså jag förtjänar att skippa en gympa lektion. Vi ska ju bara köra styrketräning.. Nej, jag skippar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0