I like you 'cause you like me and you don't like much.

6a4ba46c_large
we♥it.com


Väder har varit skit idag, men det gör inte så mycket. Sitter ändå bara hemma och gör saker som skas göras på söndagdagar, dvs städa, tvätta och plugga. Ja, jag städar och tvättar. Mamma tjatar på mig hela tiden att jag inte hjälper henne, men det jag gör ju! Alla som har läst min blogg lääänge nu vet att jag städar på söndagar. Eller? Men jag gör det iallafall, och nej, gör inte det gör att det är roligt, utan för att det behövs. Dessutom rör jag på mig.

Väntar på att middagen ska bli klar sedan blir det återigen plugg. Denna gång är det SH som jag ska plugga. Pluggade lite FE för en stund sen eftersom att jag inte kunde nåt alls! Men nu känner jag mig rätt säker, behöver dock träna ännu mer så det sitter i lång minnet! Heter det så? Långt, lång minnet? Kort mi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0