It'll happen so bad thing to me now that I only have me self to blame on..

Tumblr_l8wquh7wj11qbsikno1_500_large

we♥it.com

Nej, gjorde det inte. Lämnade inte tillbaka skiten när jag sa att jag skulle göra det. Men fan, hade väärsta ångesten och så övertalar min bror mig och V.P mig att jag ska ha den. Great liksom, de är fan så lika, båda retar sönder mig... -.-' Men jag ska lämna tillbaka den OM en lapp dyker upp eller nåt. Då lämnar jag den, annars får det vara som det är liksom.

Iallafall, har typ 10 sidor att läsa i historia plus massa instuderingsfrågor som man ska svara på. Inte nog med det, vi ska ha ett frikking förhör också! Kill me like.. now? Åh, lyssnar inte ens på honom när han snackar. Det är ju fan astråkigt att man somnar, bokstavligen talat. Trodde förresten inte att vi skulle ha förhör på det, men det har vi tydligen..

Nu ska jag ha det roligt med min historia bok. Great huh?! Har ett uuuuunderbart liv just nu -.-'

Kommentarer
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: Haha, var glad för det! Vill absolut inte ha snö.

2010-10-14 @ 18:28:51
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0