Karma's only a bitch if you are, you know.


Slapp och seg dag idag, precis vad jag behöver! Har bara varit vid datorn, hjälpt mamma och ska även baka snart. Mamma bad mig att baka äppelpaj för vår äppelträd har precis slagts ut och alla äpplen som hänger där håller på att ramla ner. Många av äpplena har redan gjort det, så mamma stack ut och plockade in de resternade och bad mig att fixa äppelpaj. Great. Ska se om det finns vanlijsås, annars måste man nog be brorsan köpa det när han ändå är ute på stan.

Hösten verkar komma på riktigt nu och min garderob är tom! Har inga höstkläder alls.. måste verkligen köpa in. Får göra det under de kommande månaderna. Vill ha såna stickade, mysiga tröjor, halsduk och mössa. Soo cozy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0