Last night I had a dream that everything was back to normal.


Har druckit mig mätt på massa Citrus Fruit Tea hela dagen idag. Gosh, så gott och mysigt med te. Gotta love that. ♥ Nu sitter jag iallafall och nördar lite disneylåtar samtidigt som jag pluggar japanska. hade ett diagnos prov förra veckan och fick inte sådär jättebra på den.. 40/78 eller nåt :S lite skämmigt faktiskt. Nåja, imorrn ska jag sätta alla rätt och visa läraren att jag faktiskt kan (A)

Två veckor kvar sen lov! Längtar som fan, soooova! :) Ska sova dagarna ut och in, sen kanske åka in till stan och shoppa lite. Om man får av mamma vill säga. Annars har jag inget planerat där, så får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0