Money rolls in as it should, things are going well now.



Ska tjäna lite stålar på dessa mobiler via Mobilpengar.se. Coolt or what?! Får hoppas på cash nu för de är rätt så gamla och slitna. Men om man inte får pengar så gör det inte så mycket heller faktiskt. Gör ju en god gärning genom att bara skicka in den. Och ja, det är kostnadsfritt. Annars skulle jag ju inte skicka in dem. Har dock inte gjort det än. 

M.T, P.H och M.B kom hem till mig lite random sådär. M.B och P.H kom vid fyra tiden och då började vi käka lite frukost. Jag var tillochmed klädd i mina pyamasbyxor, men ofta att jag ska byta om när man är hemma? Nää, men sen var jag faktiskt tvungen att byta om. Lite wierd att sitta där med vänner i pyamasbyxorna.. Hm.. Sen kom M.T vid fem-sex tiden. Hon skulle till en middag hos en klasskamrat, men insåg snabbt att hon var sen och hon skippade det. Dropade in till mig istället där vi skrattade massa åt både bilder och videos. Gosh, måste verkligen göra flera videos! :) Hohhohoh!  

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Färgstark kille!

Hej! Kul att du är med och tävlar! :)



Haft en bra helg så länge?

2010-10-17 @ 10:24:59
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha! det där "hohohoho" garvet på slutet va de för å härma p.h? för hon garvar sådär ibland HAAHh scarry... måste sitta i hennes finska gener, du vet. jultomten? hon som bor där i finska norrland :)

2010-10-17 @ 22:50:42
URL: http://mmelissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0