Think with your head, act with your heart, fellas!


En snabb besök i Väster med M.T idag gick väl bra. Vi snackade med några lärare och blev även bjudna på lite fika (A) Käkade lunch där också och så deltog vi på C.E's engelska lektion med 8:orna. Hon ville berätta lite om hur vi hade det och så. M.T berättade typ allt, verkade som om hon skrämde dem lite mycket. HAHAH! Äh, de behöver bli skrämda va!

Efter det blev det en tur i centrum på jakt efter snygga ringar. Gosh.. hittade en som jag skulle kunna köpa, om den lite sved som fan i plånboken.. -.-' När klockan närmade sig så stack jag till ögonläkaren, sedan gick jag runt i centrum ensam igen tills det var dags att åka till en kompis och plugga. Fyfan, han har vääärlden sötaste hund! ♥ Gotta love heer! ♥♥
Satt och pluggade där att jag glömde bort tiden tills J.P ringde och frågade var jag var. Så det blev att knalla in till stan och möta upp tjejerna och käka på kungshallen. Middagen på kungshallen blev en mixtallrik, fyfan vad gött!
När alla hade fått nåt i magen började flummet! ( Hur stavas det egentligen? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0