We do not remember days.. We remember moments.

Tumblr_l5qfuxhrse1qanzzco1_500_large
we♥it.com


Har hunnit plugga lite matte nu. Räknade inte så mycket i skolan idag, hann tre-fyra tal sen slutade vi. Seg man är, men han typ tog halva tiden till att ha en genomgång, vilket var riktigt uppskattat!

Alltså gud, på draman idag så hade vi individuella samtal med läraren så klassen fick sitta i salen och typ göra lite vad vi ville. Så några slogs, andra tränade på repliker och andra lekte med sina iphones. Själv gjorde jag inget annat än att fundera på vilka saker man skulle välja att jobba med resten av terminen. Dramastuff. Anyhow, från ingenstans hör man hönsljud läääängst bak i salen och där ligger, notera ligger, min klasskamrat och gör hönsljud. Alltså, jag dog! Jag garvade som fan, kollade på honom och garvade. Shit, det var sååå frikking roligt! Fyfan, det var ett gott skratt! :)

Det blev även massa skratt på lunchen med några från natur. Så roligt att jag fick tårar.. gosh alltså. Love till them ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0