We're afraid we care too much for the fear that the other person doesn't care at all.

Bow_large
we♥it.com


Historia läxan är avklarad, hell 2 da yes! Sen ska man nog ta och plugga lite samhälle, sen imorgon på väg till skolan ska man nog läsa lite FE - Företags ekonomi. Yes, I'm a busy girl ya know? And I'm not digging it right now.

Veckan har förövrigt gått skitsnabbt och jag tycker bara att det är sköönt! :) En vecka till sen är det fkn höstlooov! WOOHO!! Får se vad som händer då, det var planerat att vi skulle ha en tjejkväll hos M.B, men det blir tydligen inte av. Så ska se om jag kan fixish something fun, huh? Får se hur det blir!

Alltså vetni vad?? Jag är så jävla lat nu för tidena att det börjar märkas på mig.. på min kropp! Fyfan, det är heeeemskt! Kolla nyss på mig själv i spegeln and damn! Magen bara putar ut och låren är helt.. ska inte ens nämna det. Lisa stod brevid mig och bara gapade och ja ba; Visst är jag tjock? Tyvärr blev svaret ja. Så tror att det är dags att börja träna igen. Får fan göra det, vill inte ha en ballongmage. Vill ha en snygg, sexig mage, vilket jag inte kommer att få ännu tror jag. Eller snarare vet. Alla i klassen, eller de flesta, har skiiitfina magar att jag dör lite inombords..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0