You took the wrong book? Not anymore!


Till nästa gång jag ska köpa nya skrivböcker kommer det att bli kollegieblock i varje ämne, inte en sån där fet bok med fliker. Har lärt mig det nu, för det är jävligt tungt att bära runt på den där feta blocket när man bara ska plugga på, tex matte. Då blir man tvungen att ta med hela skiten och det väger kan jag säga.

Alla dem där kollegieblocken ser ju likadana ut, så därför pimpade jag upp min allra första kollegiebok som fick bli matte! Allt du egentligen behöver till att gör en sådana som jag har är följande;
Sax, papper, lite finare papper - mönster eller färgad, penna, kniv, lim och din fantasi.
Först så ritar du dina bokstäver, klipper ut de med hjälp av en kniv. Lägger mallen på boken där du ska ha texten, knivar ut det igen och  till sist klipper du ut en bit av lite finare papper och limmar fast den på baksidan så det syns på framsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0