Everybody wants to go to heaven, but nobody wants to die.

Tumblr_l7sp7bermk1qavji1o1_500_large

Lånad från we♥it.com.

Historia är verkligen inte mitt ämne, så boring. Hade det sista lektionen, snacka om att man sov. Försökte verkligen lyssna och anteckna, men det visade sig att det kom in och sedan ut igen. Inget vettigt kom in, kort sagt då. Tur att vi kolla på lite film, eller småstycken från en serie. Skönt som fan, bara glo på skärmen.. fyfan, det var skönt.

Varje dag efter skolan  så blir jag alltid hungrig att jag på senaste tiden har svängt in till Vivo och köpt godis. Så goott, men sååå onyttigt! xD HHAHA! Jag vet, jag är lame.. but what?! ^^ Så nu har jag mumsat i mig lite godis och känner att jag behöver dricka vatten. Och lat som jag är nu orkar jag inte gå ner och hämta och småsyskonen vill heller inte göra det. Så får sitta här och vara törstig då.. -.-'

Kommentarer
Postat av: M I M I

haha men ät äpplleee!! D: dtd gör jag jämt (aa)

2010-09-02 @ 18:29:08
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0