Everyone's got a secrets, dirty little secrets.


Teatern igår var väl inget jag skulle gå på frivilligt. Dessutom så var det inte en vanlig teater, så vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Får nog ett lågt betyg av mig, dock så var skådespeleriet grymt bra! Applåd till det. :) Innan teatern så träffade jag tjejerna igen, de kom till skolan min! J.P, M.B och O.L, kom och kollade på och sånt. Sedan åkte alla häm förutom jag och J.P som chillade runt i stan och åt på Mcd. Pratade massa saker med henne och ringde även till M.B för att snacka med henne (A)

Skolan har inte riktigt varit en höjdpunkt idag, gäspade på varje lektionen. Men kunde fan inte rå för det, det var ju så jävla tråkigt. Och folket där.. okej, jag känner dem inte så mycket men de verkar stöta bort mig eller nåt :S Äh, kanske inbilldar mig, tror nästan det. Är helt död ju.

Ska ta och tortera mig själv med historia nu. Fattar fan nästan ingenting idag när vi gick igenom frågorna i boken! Så jag sjuktnervös inför läxförhöret som vi ska ha nästa vecka på torsdag! Hatar det här.. Alla var typ med och så, förutom jag och V.P. Eller jag var med, men bara liiiiiite...

Kommentarer
Postat av: M I M I

ewuuu hatar historia xD lycka till :)



sv: taackk!! det är askul med piano :D

2010-09-09 @ 17:26:19
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0