I can't sleep let's runaway and don't ever look back. Don't never look back.


Katy Perry - Teenage Dream
Vid femtiden stack vi till Slussen och käka sushi på Sushi king Söder som min kusin har öppnat för två år sen! Visste inte ens om det förrens brorsan berättade. Men supergott var det iallafall, älskar ju sushi! ^^ Snackade med kussen också, dock på kinesiska. Sen softade vi där, surfa runt lite på datorn, läste tidningar, prata och åt choklad. Lugnt och skönt. Efter det stack vi till Media Market och upptäckte att det var typ rea! And guess what?! Hittade en plattång för 99:- och som alltid var dem slutsålda och man kunde bara köpa dem vid en viss tid.. -.-' Ska alltid hända mig fan. Äsch, nästa gång. Om det blir nån nästa gång.

Har kollat på SATC ett nu och har tvåan kvar. HAHA! Efter jag är, men nu har jag iallafall kollat på ettan :P Tvåan kommer en annan gång, så då kommer recension. Tänkte plugga lite japanese nu, har glömt det mesta.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0