I could bleed for a smile. I could cry for some fun.


We♥it.com


Såg snööggaste kängorna i DinSko med M.T och M.B!! Fyfan, amazing. Ska ta och köpa dem tror jag, om jag får av pappasen. Träffade även på S.P och S.H som också kollade på dem där snygga kängorna, damn. HAHA, men nä.

Skolan idag var inte varit nåt speciellt förutom att mina klasskamrater mobbade en annan klasskamrat, dock så skoj. Det var fan skitroligt, jag satt och garvade söönder mig. HAHA! De skrev nåt om honom på hennes blogg och så. Låter kanske supertråkigt, men det var det inte. Hände också en annan sak! I draman som jag har så körde vi en övning. Övningen gick ut på att man med slutna ögon skulle gå bort från ljud man hörde och det var en som jagade alla andra. Så det var typ en tjej som var han och en kille kvar som hon skulle ta. Så hon står och lyssnar noga på killens ljud och börjar gå efter honom. HHAHAH! Och med stängada ögon fick han lite småpanik och gick rakt in i väggen!! HAHAHAH! SÅ JÄÄÄVLA ROLIGT! ALLA, och då menar jag ALLA i gruppen började asgarva. Fyfan, det där va ett bra skratt ^^


Kommentarer
Postat av: mwa

hur mkt kosta kängorna nu igen? försöker pressa mami to give me some moooneeej ;) heheheh men hon ba "NEJ" helt kall -.-

2010-09-20 @ 22:51:30
URL: http://mmelissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0