I want to laugh and waste my fridays night with you.


Mer bilder hann/orkade jag inte ta! ^^
Blev inte så mycket film som det var tänkt, men det gör inget alls! Fan, vi snackade som galningar samtidigt som vi logga in på FB. Såå jäävla roligt! Samtidigt åt vi massa snacks också, så det var ju en bouns. Och M.T och P.H, bra att ni köpte lite extra chips, dock i fel smak! HHAHA! Nä, men det var skitnajs. Tack tjejer för kvällen! ♥ Förresten, längtar som fan tills vi får våra skolkataloger! xD Då blir det en date igen va!

Nu är det nog dags att sova. Är trött och benen värker efter idrotten. Konstigt, men sant. Så, nighty nighty my sweethearts!

Kommentarer
Postat av: M I M I

åhhh jag älskar morötter så himla himla mkt! :D



sv: jag vet, känner samma sak. måste köpa mer kläder!

haha aww. jo jag gör det ganska ofta faktiskt... folk undrar hur jag har råd, ibland undrar jag det själv också hah! nää men man går ju ut sent och läxor kan man göra på dagen :) det går bra det där!

2010-09-18 @ 00:42:25
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: mwaa

si :) katalogerna kommer i mitten av Oktobre va?

2010-09-18 @ 11:27:45
URL: http://mmelissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0