I wanted everything to stay the same, but feelings fade away and people changes


Brist på bilder, så det blir bilder i repris.

Skön dag or what?! HAHAH! hade värsta ångesten idag när jag klev upp, för jag hade två läxförhör som skulle göras idag. Men när de väl var gjorde så var så skönt! Dock så kanske jag faila lite, men hey! I did my best,e mer kan man liksom inte göra, you feel? ^^

Ingen engelska och ingen företagsekonomi, istället blev det valröst som vi fick göra idag sen hem! Jävligt skönt, fast hade sett framemot att kolla på SATC ett på engelskan.. det blir tydligen inte av så får kolla på den hemma nån gång. Damn.. Sen så flyttades även duggan i företagsekonomin fram till nästa fredag! GREAAT! Så nu kan jag bara fokusera på historia! :D Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0