I'm always have this fear that one day you are going to discover that i'm not as great as you once thought i was.


Gosh vad jag vill färga håret, men får nog nöja mig med min naturliga färg nu. ;)

Alltså nej. Skitelakt gjort. Jag och M.T och våra två nya kompisar sitter och käkar lunch. Vi var hungriga som fan, så vi alla gick och tog mer mat, sen när jag kommer tillbaka märkar jag att några tvåor eller treor har flyttat på våra saker, alltså glas och bricka. Vafan liksom, hur schysst är det egentligen?! Blev skitarg att jag tappade aptiten. Men man kan ju fan inte göra så, och så garvar de och ber om ursäkt. Jag bajsar fan snett på dem.. -.-' Nä, men nu vet vi till nästa gång, en av oss sitter kvar medan de andra hämtar, punkt slut. Sen om nån jävel flyttar på brickan ska jag fan säga åt dem. Hann inte ens göra det, eftersom att M.T och min kompis hann till bordet före mig.

 Nu är det dags att plugga igen, den här gången blir det väl lite matte, historia och samhälle. Dags att börja tror jag, såå keep you head up peeps!

Kommentarer
Postat av: gissa fem ggr

roligt att du lägger upp bilder på dig sötnöt ;) haha ordet asså :p

åååh linda saknar diiig! hahah vänta ba imorn ska döööda dina öron på vägen ti skolan :) hmm... . . . jag e kär ;SS?

2010-09-01 @ 20:33:14
URL: http://mmelissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0