It's not how good you are, it's how good you want to be.


Jordgubbar, glass och chokladsås. Fyfan, vad man saknar sommaren redan!
Imorgon ska jag på jobbintervju!!! WHAT ABOUT THAT, HUH?! Fast vet inte riktigt om jag ska göra det nu.. har tänkt och tänkt.. Har massa plugg att göra och dessutom så bor jag inte så nära stället heller.. -.- Det är ett telefon jobb iallafall. Man tjänar 50kr/timme och så får man lite extra pengar om man lyckas dela ut små brickor eller vad de nu sa igen.. Man jobbar tre gånger i veckan och lägger själv upp det hur man vill. Låter väl helt okej, men har ju massa plugg som jag måste plugga på denna vecka!! :S Fan alltså.. varför inte nästa vecka för?!.. Ska snacka lite mer med familjen och se vad de tycker, om det är okej eller bara slöseri med tid. För 50kr/timme är ju inte mycket om man tänker efter..

Kommentarer
Postat av: M I M I

jevlar vad gott det ser ut :O

2010-09-14 @ 00:38:52
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0