Now you'll be a star in somebody else's sky.


HAHAH! Så jävla bleeeeek. Tog innan fotbollsmatchen med två kompisar.  
Förlorade två matchen, vann två matcher. Helt okej, right? Dock så störde jag mig på domaren som höll på Värmdö.. -.-' Eller inte domaren, utan personen som snackar and stuff. Är iallafall nöjd över dagen, trots att det värkte i fötterna efter att ha stått där och skrikit tills halsen sved och munnen bara gäspade oavbrutet. Önska bara att den här dagen kunde ha skett på fredag, skulle varit så mycket skönare!

Onej, gick inte på intervjun. Frågade folk vad jag skulle göra, de flesta sa ju att jag skulle gå, men det blev ju inte riktigt så. Måste liksom följa mitt eget hjärta. HAHAH, lååååter så dramatisk, men you get my point. Dessutom var lönen inte på topp och resan dit är inte kort. Kanske ett annat jobb? Om man hittar ett vill säga.

Kommentarer
Postat av: M I M I

äsch det kommer fler chanser :D



sv: haha okk jag har inte fet hy, men blandhy! den blir blank ibland i t-zonen men jag sköter om min hy så bra så därför den ser 'fräsch' ut :)

2010-09-14 @ 18:05:22
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: amandaaaa

censuerar du bort oss? :O :O :O

2010-10-17 @ 03:25:37
URL: http://amands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0