People are people, and sometimes it doesn't work out.


Såhär såg jag ut idag på skolfotot! Lockigt hår, smådramatiska ögon och fylliga läppar! HHHMM!!
Sovmorgon idag var fan skitskönt, dock så regnade det allt för mycket att jag ändå väcktes vid sju.. Great, man har planerat att sova till åtta så tvingas man ändå att vakna sju. Dagen har iallafall inte varit så speciell förutom att vi fotade oss idag! Helt fail.. hoppas på en fin bild nu fan! La huvudet lite på sne när det var gruppbild, för jag ser mer finare ut då tycker jag. Ja, så mina "fina vinkel" är nog att ha huvudet lite snett och inte rakt. ;)

Historia gick som det gick, orkar inte ens tänka på det. Även om det kändes som om jag verkligen satsade allt kändes läxförhöret lite för lätt som om han lurade oss eller nåt.. Aja, skit i det. Nu är det iallafall över och har en matteläxa kvar att lösa. Great! -.-'

Kommentarer
Postat av: zahra

sv : jag går i kunskapsskolan i örebro :D

2010-09-18 @ 00:35:07
URL: http://saraaistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0