Remind yourself that it's okay not to be perfect.


Visst har jag sagt att jag gillar mina tisdagar? LOVE IT. Slutade 13.00, men gick och kollade in extra matten, hur stämingen var där för vi hade tänkt att vi skulle behöva ha lite extra matte. Så vi kollade läget och vi gillade det. Så vi ska dit nästa tisdag, för på onsdag har vi test ett... Jippi..

Fick värsta skrattanfallet idag i tåget med M.T och V.P. Garvade mest åt M.T och hennes snack. HAHA! Så jävla roligt. Messade med J.P på morgonen och ville typ garva sönder mig! Men det gick ju inte, satt helt själv där och folk skulle ba: Öh.. vad är det med dig då? :S HAHHAH, läskigt.

Imorgon vid 19.00 ska jag på teater som min teaterlärare är med i. Så dags och kolla in honom och se hur han agerar. Lite ångest har jag dock, mitt kort räcker bara till 19.00 så får be brorsan hämta mig eller nåt. Dessutom så har jag så mycket att göra nu, så ska nog ta tag i det. Blä.

Kommentarer
Postat av: Annika

Va roligt med teater!

2010-09-08 @ 13:14:44
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0