Sometimes i just wanna drown myself and not come up again, 'cuz that's how i feel right now.


Seriöst, lite damm på badkaret och pappa goes crazy? Paaallaar inte med föräldrarna, ska alltid klaga på vad jag gör! OOORKAR INTE! -.-' Like shoot me now? Ibland önskar jag att jag bodde själv. Skulle vart så mycket bättre och skönare!

Städa blev inte av idag eftersom att gästerna stack rätt så sent och brorsans kompisar kom över och kollade datorn här. Great, och plugget har heller inte gått nåt vidare med. Misslyckad dag, hoppas på en bättre imorrn. Nu ska jag sova så jag slipper höra allt klagandet som hörs. Eller inte nu då, nu har de slutat, but you get the point!

Kommentarer
Postat av: m tooo tha B ;)

menaru allvar me rubriken?

cus thats a bit emo/depresing ;S

2010-09-05 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0