There are no mistakes, only lessons.


Tider kallas det people. Tider som man aldrig glömmer. ♥
HAHAH! Alltså god, jag är bara för trött! La ifrån mig penna och skulle sätta på lite musik till pluggandet. Så jag letar och hittar och låter det komma ut från högtalarna. OCh så skulle jag börja plugga igen, men hittade inte pennan. Så letade runt skrivbordet i kanske 10 minuter utan vidare resultat. Till slut tänder jag lampan och kollar igen, men hittar inget. Sedan insåg jag att jag hade lagt in den i håret!! FYFAN, HAHAHAH! Så jävla trött är jag! HAAHAHHA!

Ska fortsätta nu när jag har hittat pennan. Sen blir det lite läsning och förhoppningsvis sömn. Ska upp tidigt imorrn. GREAT! -.-'

Kommentarer
Postat av: MK*

sv: Den är taiwanesisk och jag tycker den är jätte fin, det finns inte så mycket humor i den om du söker det. Men fin historia och sjukt fina killar.

2010-09-09 @ 21:36:06
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: Annika

Hihi så söt bild!

2010-09-10 @ 12:14:25
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0