Wanna-be converse shoes, pink, gold braclets and a few adorable, pink, black and blue star-errings.


Ursäkta mina heeeeeemska naglar! Usch, ska fixa till   dem idag eller nåt! ^^
Mina fötter dödar mig, och nej, det är INTE p.g.a mina nya kängor. Det beror på att jag hade fel skor när vi orienterade i tisdags. Sprang med sneakers när man egentligen ska ha på sig joggingsskor. Så ja.. får skylla på mig eller. Kunde faktiskt ha tagit mammas, eller..? Vet inte, hon har ju större fötter...

Direkt efter skolan åkte jag hem och shoppade lite. Varför? Jo, för att matte-testet gick år helvetet. Eller det kändes som det. Så piggade upp mig själv genom att köpa saker. Min egen tröst liksom :) Skor, armband och örhängen, allt för - 100:- FYND säger jag, FYND! Dock så måste jag köpa sulor till skorna.. Men det tar jag en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0