We need old friends to help us grow old, and new friends to help us stay young.


Bildbrist.

Stötte på två klasskamrater från Väster, hahha. Så söta dem är. Fast vi hann inte snacka utan vinkade bara till honom. Eller jag vinka, han bankade typ på fönstret när han steg av, hahhaha! Men ja, ändå lika söt ^-^

Slutade egentligen 13.00 idag, men stannade över och pluggade på matte som jag inte hann klart med. Dock så hann jag inte med matten, eftersom att två klasskamrater ville ha hjälp så var tvungna att hjälpa dem. Men gick inte så där jättebra, är skitdålig att förklara på matte. Men det gick väl som det gick. Stannade där i en timme och jag gjorde två tal. -.-' Great Linda, nu måste jag jobba hemma för att inte halka efter. Efter de stack vi och köpte lite söksaker, och jag svär! Om jag inte har gått upp i kiiiloooo! Har ätit godis lite närsomhelst nu sen jag började i Kärrtorp. Frikking gott ju, men fan. Nä, ska verkligen försöka att sluta med det. Ska ta med mig ett äpple eller nåt, svär alltså.

Nu väntar jag iallafall på att syskonen ska komma hem med mat så de kan laga nåt medan jag sitter och pluggar matte och japanska. Spagetti och köttfärssås blir det! Vattnas i munnen genom att bara tänka på det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0