Well, i'll not be crushed so easily.


Har letat som en galning efter den här boken och äntligen har jag den! Ska läsa ut den sen ska jag göra en bokanalys, tro inte att jag gör det frivilligt. Detta är nämligen min svenska uppgift som jag ska jobba med i fyra veckor. Men har alltid velat läsa boken, så det är väl frivilligt antar jag. Hm, så nu ska jag sitta på tåget hem och läsa bok, great! När jag åker själv så klart, som idag.. -.-'

Ogud.. har så mycket att göra att det inte är sant. Så mitt sociala liv finns nu liksom inte.. det existerar inte. Ska börja klä mig som en nörd också.. Nä, skojar bara! Men det är fan jobbigt just nu med all plugg därför blir jag såhär konstig. Nåja, nog om det!

Hade värsta diskussionen idag med V.P påvägen hem! HAHAH! Vi argummenterade som fan och det kändes som om jag losade.. men jag vägrar att göra det, så imorrn är det on again baby! ;) I'll crush you doooown!

Kommentarer
Postat av: MK*

Den är faktiskt bra :) och lätt är den också.

2010-09-09 @ 20:36:18
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0