Well, the voices are telling me that i'm not crazy.


Öhm.. lite bildbrist igen nu då..

G+ på mitt historia förhör! Gotdamn. Tyck vad ni tycker, men jag diggar inte det här. Frikking G?! Åh.. får jobba hårdare nu då! Mitt sociala liv håller på att försvinna och jag drunkar in i plugget, amazing right?! Okej, liiite överdrivet.

Har gäspat så jävla mycket idag att det inte är sant! Fick nästan tårar utav att gäspa så mycket som jag har gjort. Fan, är alltid trött nu. Det är ju inte roligt alls, blir bara konstig. Eller har inte varit det nu.. eller? Satt och sjöng på typ den där sången.. mitt i djungel, den stora djungen där lever lejonen. Awiiiiii, awimbawe, awimbawe, awimbawe! Och det smittar så klart av sig för sen så börjar min klasskamrat att sjunga den. HAHA, så jävla balla vi är! xD Nä, men det kallas trötthet.

Nu ska jag dra iväg och börja plugga inför FE duggan som är imorgonbitti. Sedan göra en självvärdering i matte. Och förmodligen så kommer jag plugga med FE åter igen. Vill verkligen ha VG. För man kan typ bara nå VG på duggan imorrn. Dessutom så får man ha med sig mat/drick/snacks, vad du vill. Snacka om lyxigt?! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0