You can never ever be too sure, she said.


DE E DAGS FÖR FREDAGSMYS!! Ja, så lät det när hela vår klass hade slutat skolan, folk gick runt och sjöng på den låten. Vad kan man säga? Galna eller sköna? Ni får avgör, själv tyckte jag att det var skitroligt. Min fredag ser iallafall ut som de nämde, mys. Orkar inte göra nåt, skolan har varit såååå tråkigt och jag har inte orkat göra nåt alls. Vaknade förresten sex idag, så jag förtjänar lite chill nu.

Joggade förresten 2 km idag i gympan, gissa om jag var stolt över mig själv!!! Skitstolt! Dock så kom jag sist, om man inte räknar med de som inte hade kläder med sig. De fick gå runt, men jag kom iallafall sist av alla som joggade. But who cares? Liksom, jag springer i min takt och jag har ingen kondis. Så, sagt och gjort.

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Vad duktigt av dig :>

2010-09-10 @ 17:44:43
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0