Baby, i want to party so damn hard that you will remember me for the rest of your life.


Det var tänkt att jag skulle jogga utomhus idag, men vädret såg inte så lovande ut så körde på crosstrainer i 30 min och gjorde massa övningar som vanligt. Skippade träningen i måndags och i tisdags och för att liksom gottgöra det körde jag ett 30-min pass. Hm, kanske ska köra en halvtimme nu? Borde öka...
Hur som helst så surfade jag, V.P och M.T runt på FB idag i skolan and damn vad vi garvade åt allt! HAHAHHA, asroligt! Finns ju massa roliga bilder där och bara för att nämna så såg vi en kille som hade tagit foto på sig själv. Inte fel med det egentligen förräns jag märkte att hans huvud låg på bordet och fotot var alltså fotat med huvudet på bordet! HAHHA, låter sjukt, men fyfan.. en mycket vacker syn! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0