Be who ever the fuck you want to be. Bitches are gonna judge you no matterwhat you do.


Har hittat en ny favorit läsk, smultron soda från dad's job! :) Asgood och den påminner mig om sommaren också! Smakar också sommar för den delen, om det nu kan smaka sommar. För mig gör det iallafall det. Har också smakat på blåbär och hallon, och de var var helt okej. Förutom att ha testsmakat dessa somriga smakar så har jag också spelat lite gitarr nu! Har suttit och lirat i en halvtimme sen orka jag inte mer. Blir bara så frustrerad och liteeee smååirriterad när jag inte vet hur kan ska flytta mina korta knubbiga fingar som inte är så knubbiga enlig alla. Ska spela lite mer imorgon om suget kommer vill säga.

Kommentarer
Postat av: MK*

SV: Va smart! Ska ta och prova på ~

2011-04-07 @ 19:11:06
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0