Brown pearl necklace with a denim bow and a creamy brown jersey.


Längesen jag visade upp OODT. Fast ingen bry ju sig så why show liksom? ^^ Nej, men det är en rolig grej. hiihi! Anyway, halsbandet gjorde så att min tröja blev smutsig! Blev fett ledsen.. såg det när vi var i centrum idag. En fett stor svart fläck! Trodde det var bilolja eller nåt för det var sladdigt och kolsvart, men det visade sig komma från mitt halsband. Snacka om otur much? -.-' Letade desperat efter en ny tröja och som alltid ska min storlek inte finnas. Så fick gå runt som en tönt med en stor fet fläck. Anyhow, har tvättat tröjan nu fast allt gick inte bort.. är fett ledsen.. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0