Don't be afraid of death, be afraid of an unlived life.


Såja, nu har jag äntligen lämnat in min lapp angående sommarjobbslönen och lönen kommer nästa månad! YES, i'm rich!! Or not.. Nej, men har tänkt att spara till en resa senare, men vi får se hur bra det går. Andra dan i skolan och jag har redan en liten "läxa" inom min grupp.. suck. Svider lite, dock så tröstade jag det med att fika lite. Alla som känner mig vet att jag inte gillar att äta ute inklusiv att fika. Why? Joo, för jag sparar varenda öre till att shoppa istället för att äta upp pengarna. Det är liksom så jag fungerar (A) Är ni samma sak eller tvärtom?

Kommentarer
Postat av: MK*

sv: hon är en väldigt inspererande kvinna! Jag vet faktiskt inte, den fanns på min mac sen innan!

2011-08-23 @ 23:08:10
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0