Everyone do not fit in converse..


Hade tänkt att köpa de conversen som är överst, men när jag provade dem så passade den inte mig. Själva storleken var bra, eller sådär, men modellen fick mina fötter att se ut som clownfötter! ;S Då testade jag dem undre och den var lite bättre! :) Fast damn,  jag som ville ha dem övre.. Var värsta glad när jag provade dem, sen så blev det liksom jaha.. nu har man clownfötter.. Nåja, man kan inte få allt i livet. Egentligen ville Lisa ha den nedre och jag dem övre, men det blev tvärtom ^^

Kommentarer
Postat av: mai ♥

oh älskar converse skor! ♥

sv; haha jo man kunde äta de, men de va inte som jag hade förväntat mig xD tack så mkt :D

2011-08-07 @ 19:48:06
URL: http://maiivu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0