I worry too much about little things


Kommer ihåg när solen var framme och värmde, fyfan.. kändes som igår. Dumma väder, måste det alltid regna när jag INTE har en paraply?! Ja, nuförtiden brukar jag bära med mig ett paraply, just in case liksom och idag skippade jagd et för jag trodde inte att det skulle regna. Men så gjorde det. Så där sprang jag så fort jag kunde till bussen utan att bli genomvåt, fast det hjälpte inte så värst mycket.. Anyhow, M.B kom hit en sväng and aaaaaaah! Long time no see liksom! :D Fyfan, kändes som år fast det bara var några veckor. Shit, undra hur det blir när man inte träffas på åratal? :O Läskigt.. Måste boka in en tid hos henne for the girl-talk. Ja, hon är alltid upptagen..

Kommentarer
Postat av: mel B

HAHAHAHAHAH medans ja laddar ner filmer så tänkte ja att ja ska kika in här å titta initialerna M.B fick en spotlight i dagens bloggande, heh sah längesen du skrev om mig , ja du busy woman va ska man göra ;p

2011-08-31 @ 01:08:28
Postat av: paula

hahaha melissa what r u doin up so late????

2011-08-31 @ 17:43:39
Postat av: Linda

HAHAH! Visst!

2011-08-31 @ 17:55:20
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0