& in the end everybody turns to be the person they swore they'd never become


Har hunnit med extremt mycket känner jag! Bakat lussebullar för pappa ville ha, städat som jag tidigare har nämnt och jag har också hunnit att tvätta massa. Fast att tvätta är inte så ansträngande för mig, det är liksom att slänga in kläderna, vänta, slänga in dem i torktumlaren, vänta och hänga upp dem för de blir lite fuktiga i torktumlaren. Har hunnit plugga lite också, skickat in svenskan för feedback och studerat lite japanska och idrott. Produktiv tjej minsann. På tal om lussebullar så vill mamma att vi ska baka mer nästa lördag och pappa vill käka julbord.. alltså.. va? xD När blev de "svenskar"? Inget illa menat, men de har aldrig varit såhär vid jultider. Tycker att det är lite gulligt faktiskt :) Dock ogillar de starkt att julpynta, hahah!

Kommentarer
Postat av: Marre

Mums vad gott!

2011-12-11 @ 17:16:40
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0