Mellandagsrea shopping 2011


Idag blev det shopping för hela slanten! Har äntligen införskaffat mig mina efterlängtade koftor. Blev så jävla glad när jag såg de på tre att jag var tvungen att slå till! Hahha, efter att jag hade köpt dem försatte jag att kolla på ännu mer koftor men M.T lyckades stoppa mig från att köpa ^^ Bilderna är inte rättvisa förresten. Plånboken är mer vinröd än vad bilden visar och den andra koftan är typ mer gammeldagsvit. Kanske med en grön underton...  Får se om det blir mer shopping på onsdag då jag ska dra ut med David för lite shopping. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie , EMMIQ - Frisör & Vardag

Jättefina köp !! :)



Det är alltid så kul med mellandagsrea !

2011-12-27 @ 15:41:44
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0