Oh, you know, hunting elephants.....

Har faktiskt funderat på den här frågan. Fyfan vad dum man är egentligen, men det är ju en standad fråga, eller? Jag har iallafall försökt att undervika den frågan om jag verkligen undrar vad han/hon vid denna plats.
Har precis tränat lite och sitter här nyduschad med en pago (en asgod dricka!) och ska snart lägga mig. Jag vet, jag lägger mig extremt tidigt, men jag behöver verkligen mycket sömn för att kunna jobba.. (A) Börjar astidigt och slutar sent också.. -.- varför just fredag? ;S Det är iallafall två veckor kvar till jullovet! Fyfan! :D

Kommentarer
Postat av: Miss B ;)

HAHAHAHA min pappa kom också hem med Pago igår :p våra pappor har nog varit tvillingar i ett tidigare liv elr så stalkar din pappa min haha. hur som helst i know u like baking and all of tht så tänkte tipsa dig om den här hemsidan http://sockerrus.se/ elr den blogge rättare sagt, kolla in hennes bakverk heelt mäktiga :O!

2011-12-09 @ 12:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0