Three new nail polishes.


Igår kunde jag inte motstå att köpa hem dessa tre nagellack från Vera Moda. Tre för 80:- typ, awesomeness! Ville verkligen ha den guldiga till nyår och att köpa en nagellack vara bara dumt så tog tre st istället.

Idag skulle jag egentligen ut och shoppa lite med David men foten min gör så jävla ont. Vet inte riktigt vad jag har gjort, men jag kan ha sträckt den... Sucks ass alltså! Får hoppas på att det går över innan nyår för jag kommer att ha på min klackar oavsett smärta eller inte. Så idag blir det vila med lite film tänkte jag. (:

Kommentarer
Postat av: Emelie , EMMIQ - Frisör & Vardag

sv: Varsågod !:)



Jag håller faktiskt med dig ! Mellandagsrean i år var inte en sån höjdare.Men lite fint lyckades man hitta i alla fall !:)



Snygga nagellack ! Gillar det guldiga !

2011-12-28 @ 20:21:33
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0