Action speaks louder then words.


Glömde berätta att statsministern Flint Fredd kom på besök igår till min skolan, Kärrtorp! Snacka om att vi är coooola! Okej, inte alls.. eller inte? Jo, lite coolt är det ändå ju. Vi fick reda på det på SH-lektionen och läraren sa att han skulle komma om typ 20 min. Och så fort hon sa det började alla snacka. Man hörde liksom "Fan, jag måste impa på statsminister nu va!" Yeah right.. han kom inte ens till vår klass, utan till tvåorna och treorna. Men vi såg iallafall honom genom fönster från hans BMW. Coolt va? ^^

Äsch, ska dra och laga middag nu. Egentligen är det inte min uppgift att göra det, men eftersom att pappa håller på att bli sjuk så får jag nog lov att ta över. Lite jobbigt, men klagar inte. Det är ju kul att laga mat liksom. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0