Baby, you're a firework. Come on, let your color burst. Make 'em go, ooh


Katy Perry - Firework
Helt jävla galen jag är alltså.. och dum för den delen nu också för jag inte tog på mig mina boots som jag borde ha gjort. Det var ju värsta slask och blött ute och jag bestämde mig för att ta på mig mina sneakers.. dumt val. Kom till skolan blött om fötterna.. -.-' Alltså, jag är såå smart ibland.. Så imorgon ska jag ta på mig mina boots till all slask är bort. På tal om skor så är jag grymt sugen på att köpa ett par. Jag har ju inte ens köpt mina vinterskor! :O Och det lär inte bli några nu heller, pappa köpte ju sin Iphone 4 och jag är kräsen när det gäller skor.. Jag får väl se till att hitta ett par och sen tjata på pappa lite, men ack.. hittar ju inga snygga! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0