Be grateful for what you have before you lose it


Borde verkligen ha tagit med mig min kamera idag och filmat in snubben som dansade till MJ's låtar i stan. Han var grym! Silverglitter, svart hatt och de där speciella skorna. Fan att jag glömde kameran.. -.-' Nåja, får se om han är kvar nästa gång man åker in till stan. Det var inte meningen att åka in till stan, fick bara ryck att göra det. Dock hittade jag inte där. Jag letade efter dubbelskärpet som jag visade igår i det där kollaget några inlägg ner. Så bestämde mig för att gå en runda i centrum och där lyckades jag plocka till mig två bas t-shirts, en jättesöt tröja/klänning(?), en mysig halsduk och håraccessoarer. Visar sen! ^^

Kommentarer
Postat av: mai

fin blogg du har! du har kloka citat på nästan varje inlägg, kommer du på dem själv eller hittar du dem nånstans? :)

2011-02-11 @ 19:14:49
Postat av: Linda

SVAR MAI; Några kommer jag på själv, andra hittar jag på weheartit.com ^^ Tack förresten! :)

2011-02-11 @ 20:52:53
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: M I M I

så fin bild! :)

2011-02-12 @ 18:48:00
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0