Don't move things up because you never know when it's too late.


Vadade mig till skolan idag och det var jävligt jobbigt. Fast jag klarade ju såklart av det, för jag är ju trots allt Linda ;) Nää, men skoldagen var så onödig. Kollade på film två gånger och så var det lalar-lektioner för att halva klassen var borta. Fanns ju inga bussar som åkte till skolan typ. Och jag borde också ha stannat hemma, men var tvungen att dra dit för att plocka upp historia boken, duktig som jag är. Och ännu duktigare var jag när jag skottade utanför huset idag. Grymt jobbigt, men så värt det! Mycket lättare att gå och så fick jag träning idag, två flugor i en smäll! Det heter väl så? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0