Fake a smile, 'cuz tears doesn't make it any better.


Ojuste! Glömde nämna att det är kinesisk nyår idag, så gott nytt kinesisk år alla asiater! och alla övriga peeps också då ^^ Kaninens år och det finns inget mer och säga om det. Hm.. får hoppas på en stor middag på fredag också. (A)

Jag tror att jag ska börja fota lite ute nu.. eller snart. Solen går ju inte ner lika snabbt längre så ska nog passa på att fota nu när solen är uppe. Om den är uppe när jag kommer hem imorgon vill säga. Och så får det inte vara för kallt.. Jag är ju alltid kall om händerna att det inte är sant... -.-' Men vi får se hur det blir, vet dock inte VAD jag ska fota då. Måste också lära känna kameran mer, om dess funktioner and stuff. Har bara inte orkat, men ska göra det så fort jag får tid till det.

Vad tycker ni förresten om att mitt bloggande har förbättrats? Bloggar ju rätt ofta nu och det känns ju bra. Inte för att ni kanske bryr er eller nåt, men jag tycker att det känns bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0