I want to be crazy for a night and forget about my life.


Fredag imorgon är såå lyxig att det inte är sant! Har två lektioner sen slutar jag! Awesome yeah?! Mina två sista lektioner tas bort, eller det är eget arbete då, but still! Asnajs, fast känner mig ändå lite stressad. Vet inte varför, det bara känns som om allt går lite för snabbt. Gud, har en roman som jag ska skriva på engelskan och har inte ens börjat med den. Och så har jag ju massa engelska uppgifter som hon slänger till oss istället för lektion. Shit.. måste verkligen ta tag i allt det där. Och tror nog att jag kommer stanna kvar i skolan till ett eller så för att skriva klart svenska uppgiften som ska in imorgon. Imorgon ska jag ju läsa x-antal sidor i historia boken och jag har den inte här ens.. Hm.. much to do huh? Busy girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0