If you could see yourself just for a day, you'd see how everyone else sees you. And my god, you are fucking beautiful.


Längtar till nästa episod av Nikita kommer ut. Alltså jag dör, den är så spännande! Shit, ni måste se den! Jag dog nästan lite vid slutet av episod 16 när han hitter Nikita.. damn alltså! xD
Jag har förövrigt inte haft någon inspiration alls till att skriva min engelska roman.. Asjobbigt, men jag har iallafall lyckas påbörja den. Frågan är bara om den kommer bli bra? ;S Har skrivit massa skit känns det som.. nåväl får se hur det blir. Har också tagit an att plugga lite datakunskap, inte för att det är nåt intressant att nämna liksom nu när det är lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0